Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Ψυχή μου φώναξε…

Ψυχή μου φώναξε…

night_flys_by_bliss87.png
 
Ξαπλώνεις μόνη σε ξένα λιβάδια,
με μόνη παρέα χρυσά τα στάχια.
Ψυχή μου φώναξε και θα σε ακούσουν,
όσοι ενδιαφέρονται τη σιωπή σου να λύσουν.
υ.γ.1 Το παραπάνω στιχάκι το βρήκα γραμμένο σε μορφή μηνύματος και αποθηκευμένο στο κινητό μου, με ώρα αποθήκευσης 1:12 π.μ. και ημερομηνία 17/01/08…. εγώ τότε κοιμόμουν ή έστω ήμουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας!! Το μυστήριο δεν μπορώ ακόμα να το λύσω… Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα καιρό ένα στιχάκι για να συνοδεύσω αυτή τη φωτογραφία που βρήκα κάπου στο web, και νομίζω αυτό είναι το ιδανικό! Μόνο που δεν ξέρω αν είναι παιδί της δικής μου φαντασίας ή στίχος από κάποιο τραγούδι που άκουσα μέσα στον ύπνο μου εκείνο το βράδυ(καθότι πάντα το ράδιο σιγοτραγουδάει) και έσπευσα να τον σημειώσω στο κινητό, για να τον βάλω στη φωτογραφία…
υ.γ.2 Αν έχει ακούσει κανένας χριστιανός κάποιο τραγούδι με αυτούς τους στίχους παρακαλώ ας με ενημερώσει!! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου