Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ερωτικές επιστολές !!

Ερωτικές επιστολές !!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΠΑΛΙ. Νιώθω ότι δε μπορούμε να ξαναπεράσουμε την ίδια φρίκη. Και αυτή τη φορά δε θα αναρρώσω. Αρχίζω να ακούω φωνές και δε μπορώ να συγκεντρωθώ. Οπότε κάνω αυτό που μου φαίνεται το καλύτερο που έχω να κάνω. Μου χάρισες τη μεγαλύτερη δυνατή ευτυχία. ‘Ησουν με κάθε τρόπο όλα όσα μπορούσε κανείς να είναι. Δε νομίζω ότι δύο άνθρωποι θα μπορούσαν να είναι πιο ευτυχισμένοι, μέχρι που ήρθε αυτή η φριχτή αρρώστια.(…). Αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να με σώσει αυτός είσαι εσύ. Έχω χάσει τα πάντα εκτός από τη σιγουριά της καλοσύνης σου. Δε μπορώ άλλο να συνεχίσω να σου καταστρέφω τη ζωή. Δε νομίζω ότι δύο άνθρωποι θα μπορούσαν να είναι πιο ευτυχισμένοι από ότι ήμασταν εμείς.» – Βιρτζίνια Γουλφ.
ΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ σε αυτό το γράμμα, αλλά δεν έκλεισα μάτι όλη τη νύχτα και ένιωσα βαθύτατα θλιμμένος και απογοητευμένος. Σε αγάπησα τόσο πολύ κι εσύ μου υπενθυμίζεις ότι λυσσάς να σκοτώσεις την αγάπη μου με κάθε τρόπο. Σου έγραψα ότι λυπάμαι επειδή με έδιωξες τόσο παγερά και τόσο γρήγορα. Κι εσύ μου απαντάς ότι προσπαθείς να ζήσεις σαν να μην έχεις ανάγκη από μένα και ότι τα καταφέρνεις θαυμάσια. (…) Φοβάμαι ότι αυτό το γράμμα μπορεί να σε πονέσει με κάποιο τρόπο. Γνωρίζω από εμπειρία ότι όταν αγαπάς (και το λέω με τη σκέψη σε μένα) η καρδιά έχει τόσο ένταση την ώρα του χωρισμού που από την ελάχιστη βάναυση και απερίσκεπτη επαφή μπορεί να αναβλύσει πολύς πόνος. Μια αγκαλιά για σένα, ψυχή μου, και φιλιά στα παιδιά». – Λέων Τολστόι, 15 Αυγούστου 1846
ΘΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΣΩ ΜΕ ΕΡΩΤΑ την επόμενη φορά που θα ιδωθούμε. Τα χάδια θα έχουν έκταση. Θα σε μπουκώσω με όλες τις χαρές της σάρκας μέχρι να λιγοθυμήσεις, να πέσεις να πεθάνεις. Θέλω μαζί μου να τα χάσεις ολότελα και να ομολογήσεις κρυφά στον εαυτό σου ότι ποτέ δεν είχες τολμήσει να ονειρευτείς τέτοιο παραλήρημα… Όταν γεράσεις, θέλω να νοσταλγείς αυτές τις λίγες ώρες, θέλω να ανατριχιάζεις ολόκληρη από την παλιά χαρά όταν στον νου σου θα τη φέρνεις». - Γκούσταβ Φλομπέρ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου