Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Υποσημειώσεις

Υποσημειώσεις

tumblr_lz53gxaM6e1qztk1wo1_500
By N.L
Ήταν μία από αυτές τις βραδιές. Που ετοιμαζόμασταν με τις κολλητές δήθεν να πάμε για χορό και κατέληγε σε ανελέητο παιχνίδι και κυνήγι. Ω ναι, χορεύαμε. Αλλά ξέραμε πως σπέρναμε τις φερομόνες μας στον περίγυρο και όταν μετά καταλαγιάζαμε, πίναμε το ποτό μας και σκεφτόμασταν «Let the games begin».
Ήταν μία από αυτές τις βραδιές που δεν είχε καμία σημασία πώς θα κατέληγε. Έτσι, δεν το σκέφτηκα ιδιαίτερα όταν πηγαίνοντας στην τουαλέτα του μπαρ και σε προσπέρασα, έστειλες αυτό το “killer look” του αλαζόνα γκόμενου που τα είχε δει όλα. Με αυτό το ίδιο ύφος με σταμάτησες τυλίγοντας το χέρι σου στη μέση μου, με τράβηξες προς τη μπάρα και είπες στον bartender να φέρει σφηνάκια από το ποτό που έπινα. «Γνωριζόμαστε;» σε ρώτησα. «Θα γνωριστούμε» μου απάντησες. Γύρισα να φύγω γιατί ποτέ δεν μοιράζομαι σφηνάκια με ανθρώπους με τους οποίους δεν έχω συστηθεί και στο είπα. Δεν με σταμάτησες.
02
Η συνέχεια της βραδιάς δεν είχε σημασία. Τα παιχνίδια, σαν τα σφηνάκια, είναι στιγμιαία ευχάριστα και καταναλώνονται γρήγορα. Εσύ, όμως, παρέμενες εκεί. Περιμένοντας. Μέχρι που πέρασα και πάλι μπροστά σου και αυτή τη φορά μου είπες το όνομά σου και το χέρι σου τυλίχτηκε άλλη μία φορά στη μέση μου, αυτή τη φορά, σφίγγοντας χαρακτηριστικά. Έμεινα εκεί ευχάριστα, αλλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ. Απεγκλωβίστηκα και συνέχισα να περπατάω μέσα στον κόσμο προς τις τουαλέτες. Γύρισα και σε κοίταξα και κατάλαβες.
Όταν φτάσαμε στις έξω από τις τουαλέτες, κοντοστάθηκα. Πήρες την απόφαση εσύ να πάμε στις ανδρικές. Δεν κατάλαβα πότε έκλεισε η πόρτα πίσω μου, πότε είχες κατεβάσει το ντεκολτέ μου και έπαιζες με τις ρώγες μου, πότε ανασήκωσες το φόρεμά μου για να σε νιώσω σκληρό και καυλωμένο πάνω στα γεμάτα κωλομέρια μου.
Το κατάλαβα μία χαρά όμως, όταν ψαχούλεψες στις τσέπες σου να βρεις προφυλακτικό, το έβαλες και πίεσες ελαφρά την πλάτη μου για να γύρω προς τα μπροστά. Μπήκες μέσα μου χωρίς κουβέντα και με πήρες εκεί, στα όρθια, γρήγορα και δυνατά, μέχρι που έπνιξα τις κραυγές του οργασμού μου δαγκώνοντας το χέρι μου.
Βγήκα από το στενό κουβούκλιο πρώτη, αδιάφορη για το ποιος παρακολουθούσε αυτή την έξοδο. Επέστρεψα στις φίλες και τα παιχνίδια, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα σε αυτή τη βραδιά. Παρά μόνο μία υποσημείωση. Αυτή που ένιωθα ακόμα ανάμεσα στα σκέλια μου.
03

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου