Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Παραλογισμός της τρέλας Παραλογισμός της τρέλας

Παραλογισμός της τρέλας

27 Νοε 2008

5 Όνειρα

fjhjkl
Το μυαλό  παίζει  παιχνίδια,
Μα τελικά πάλι στα ίδια
Σ' ένα όνειρο απάτη
Που με κοιτά σαν να 'χω κάτι
Γυρισμός και απουσία
Της καρδίας η προδοσία
Μια αγάπη και ένα ψέμα
Βυθισμένα μες το αίμα
Η αλήθεια της ψευτιάς
Της απατηλής ματιάς
Τα λόγια της χαράς
Της θλιμμένης σου μιλιάς
Αντιθέσεις μες το βράδυ
Σ το σκοτεινό το δάκρυ
Παραλογισμός της τρέλας
Και μια κραυγή μου λέει «έλα».

Παραλογισμός της τρέλας

08 Νοε 2008

1 Όνειρο

sdas
Κοιτάζοντας σε δρόμους μακρινούς
Περιπλανιόμαστε σε κάλπικους ουρανούς
Μαζεύουμε των ονείρων μας την σκόνη
Στο ψέμα μας μένουμε πια μόνοι
Βαδίζοντας σε κόσμους μαγικούς
Χανόμαστε σε απατηλούς δεσμούς
Λαχταρούμε της αγάπης την ζωή
Μα στο όνειρο μένουμε δίχως μια πνοή
Με τα όνειρα κοιμάσαι και ξυπνάς
Μα την καρδιά σου και πάλι απατάς
Ζεις στο ψέμα της ζωής σου
Της πεθαμένης πια ψυχής σου
Ξύπνα και δίωξε πια το δάκρυ
Αγάπα την ζωή σου και με λάθη
Άσε το όνειρο να μείνει μες το ψέμα
Ζήσε το τώρα και ας έχει αίμα

Και πάλι το μαύρο χρωματίζει τα όνειρα μου..

01 Νοε 2008

1 Όνειρο

 

Σκοτάδι απλώθηκε μπροστά μου αλλά εσύ με ακολουθάς σαν την σκιά μου
Ερείπια η καρδιά μου και πάλι το μαύρο χρωματίζει τα όνειρα μου
Λέξεις αντηχούν στ' αυτιά μου και τρυπάνε την χαρά μου
Εικόνες γυρνάνε στο μυαλό μου, το ξέρω δεν θέλουν το καλό μου.
Σαν χείμαρρος οι σκέψεις, με τραβάνε σαν έλξεις
Ο αέρας υγρός, απόψε φυσάει σαν τρελός
Και εγώ μαζί του, στο μαύρο της νύχτας να ζητάω βοήθεια
Μα δεν είναι κάνεις εδώ στο εαυτό μου και πάλι θα κλειστώ
Στο δρόμο ξανά σκοτάδι και της καρδιάς λείπει το χάδι
Όλα στο ψέμα ζωγραφισμένα, στον  μυαλό εγκλωβισμένα
Και τώρα μόνη να γυρνώ, στην απάτη σου να ζω
Μα πάλι εδώ εσύ, με ακολουθείς μες την σιωπή
Άκουσμα μιας φωνής, σαν μια τρέλα της στιγμής
Λέξεις, εικόνες και στιγμές, αιώνιες πληγές
Και ένα μυαλό μες τον παραλογισμό να μιλάει με θυμό
Γυρνώ και βλέπω μια σκιά να μου λέει "έχε γεια"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου