Σάββατο 6 Απριλίου 2013

η χ α ζ ο ύ λ α

Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2009

""..ΛΕΞΟΜΑΝΙΑ... είναι κολητικό;;; υπάρχει αντιβιοτικό;;; ανυσιχωωω!!!..."


 εγω μέχρι τωρα ήξερα τους σεξομανείς,
εδώ μέσα ανακάλιψα και «λεξομανείς» (δε ξέρω αν υπάρχει η λέξη έτσι μου ρθε εμένα...)
που κυκλοφορούν  στα  μπλογκ!!!

το τι του έσουραν με τις λέξεις τους
του καημένου του Έρωτα προχτες του Αγίου βαλεντίνου, δε λέγεται!!!!!
τον τραβάγανε από δω κι από κει, τον αναλίανε, τον ξανα-αναλίανε,
λες και μιλάγανε για καινούργιους  φόρους!!!
πες παιδί μου, ζηλεύω, μου τη ΄δινει που είσαι εσύ ερωτευμένος και δεν είμαι εγω, να σε καταλάβω!
πες πως δε φοβάσαι  να αγαπήσεις μην προδοθείς, να σε καταλα΄βω!
πες πως έκανες τη δύσκολη και σου μεινε η δυσκολία, να σε καταλάβω!
αλλά όχι να μου στραγκαλίζεις την αγάπη
λες και σου μιλήσαμε για πόλεμο!!!!!

534023my0dcqkjj4.gif
τωρα, αν δεν το κατάλαβες,
εγω γκρίνιαξα...
αλλά μου περνάει αμέσως...
 με τη βοήθεια του θεού-Έρωτα!!!!  Wink SmileSmileSmile

| Σχόλια (1)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου