Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ .. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ, ΈΛΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ!


ΚΑΛΗΜΕΡΑ.. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ .. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ, ΈΛΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ!
800px-Amore_e_Psiche_Frame.jpg
ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ - ANTONIO KANOVA


Και εγώ αγαπημένη,
μέσα στα μάτια σου βυθίζομαι
σαν τον Αυγερινό στον ουρανό
όλο το γαλάζιο του έρωτα να πιω
να σ' αγαπώ αιώνια,

και εγώ αγαπημένε,
μέσα από τα χείλη σου γεννιέμαι
σαν την Εύα στον παράδεισο
όλο το φιλί σου να πιω
να ζω αιώνια,

αγαπημένη 
στα χείλη σου αφήνω
την αθανασία της ψυχής μου

αγαπημένε
το σώμα μου ριγεί
ήλιος ανατέλλει βαθιά μου

αγαπημένη αγαπημένε
μη μιλάς
κρεμάσου από το λαιμό μου
να αποχαιρετήσουμε τη ξένη γη

είπες σ' αγαπώ
και οι αισθήσεις μου μεταναστεύουν
από τα μάτια μου
στις ζεστές θάλασσες του κορμιού σου..




ΚΑΛΗΜΕΡΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου