Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΧΑΡΑ

Τα φτερά της ψυχής μου...


Μου λείπεις... δε σε χόρτασα τις λίγες μέρες που ήμασταν μαζί..
Μου λείπεις.. δεν αντέχω να μην σε έχω δίπλα μου..
Μου λείπει η αγκαλιά σου...
Μου λείπει το χάδι σου..
Μου λείπει το χαμόγελό σου..
Μου λείπει η ανάσα σου.. στο αυτί μου..
Μου λείπει το σ' αγαπώ...
fhgfh-1.jpg
Ποιός μιλεί στα νερά και ποιος κλαίει - ακούς;
Ποιός γυρεύει τον άλλο,
ποιός φωνάζει - ακούς;
Είμαι εγώ που φωνάζω κι είμ' εγώ που κλαίω, μ' ακούς;
Σ' αγαπάω, σ' αγαπάω, μ' ακούς.......;
Ο.Ελύτης

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ο έρωτας θέλει...


Ο έρωτας θέλει τροφή, νερό, φροντίδα για να κρατηθεί...
αλλιώς σβήνει, πεθαίνει, σαν ένα λουλούδι που μαραίνεται...
Ο έρωτας θέλει φωνή, χάδι, μια αγκαλιά ζέστη,
αλλιώς παγώνει η καρδιά..
Ραγίζει...
κι ανάμεσα στις ρωγμές και στη σιωπή..
εύκολα βρίσκει δρόμο ο άνεμος για να περάσει...
5960_1128205328794_1337014095_30448274_5421911_n.jpg

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009

Πρωί Σαββάτου..


Ένα όμορφο σαββατοκύριακο να έχετε...
γεμάτο χαμόγελα, αγκαλιές και χάδια, χουζούρι και καφέ...
Καλημέρα σε όλους....
Fly_Away.jpg

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2009

Η αγάπη είναι μια χούφτα μέλι...


Αγάπη είναι όλα εκείνα τα αισθήματα
που σε κάνουν να θες να πηδήσεις από το κρεβάτι...
Αγάπη είναι αυτή η διάθεση να θες να γελάσεις
όταν κάποιος τρυφερά σε γαργαλάει...
Αγάπη είναι αυτό το τρυφερό που νιώθεις
όταν σφιχταγκαλιάζεις τη μαμά...
Αγάπη είναι να τρέξεις έξω το πρωί
και να ελπίζεις πως η μέρα ποτέ δεν θα τελειώσει
κι Αγάπη είναι ακόμα η χαρά που έχεις όταν μαζεύεστε
όλοι μαζί οι φίλοι και ξεκινάτε για μια νέα περιπέτεια..
Αγάπη είναι αυτό το φτερούγισμα που νιώθεις
όταν μια πεταλούδα γαργαλάει τα δάχτυλα σου...
Αγάπη και το ουράνιο τόξο που σκίζει στα δύο τον ουρανό
όταν ο ήλιος αρχίζει και πάλι να λάμπει...
Αγάπη είναι το να μη θες να σταματάς να λες
όλα όσα έζησες μέσα στη μέρα που έχει περάσει...
Κι αγάπη είναι όταν κάποιος με προσοχή ακούει
ότι εσύ έχεις μέσα σου και θες να του το περιγράψεις...
Αγάπη είναι όταν θες να δείξεις σε κάποιον ότι τον
σκέφτεσαι και του κρατάς με στοργή σφιχτά το χέρι..
Κι αγάπη είναι σαν μουρμουρίζεις μια καληνύχτα στα
αστέρια που θα σε προσέχουν όταν σε λίγο θα κοιμάσαι...
Κι όταν κουρασμένος πια θα θες τα μάτια σου να κλείσεις
και κάποιος σ' έχει ζεστά τυλίξει με την κουβέρτα...
Αγάπη είναι αυτό το τελευταίο χάδι και φιλί που θα σε
κάνει να έχεις τα πιο γλυκά όνειρα όλη τη νύχτα...

Καληνύχτα σου λοιπόν..
Καληνύχτα...
689faa8d1ada5d39.jpg
από το βιβλίο
"Η αγάπη είναι μια χούφτα απο μέλι"
 

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009

Η αγάπη σου τη νύχτα είναι διαφορετική...


love_by_Linuska.png.jpg
Ένας ψίθυρος..
μια ανάσα...
ένα χάδι...
Τη νύχτα ... η απουσία γίνεται αβάσταχτη...
Κλείνω τα μάτια...
Στο μυάλο μου, η εικόνα σου...
είσαι τόσο μακρυά..
μα σε νιώθω..
μου χαμογελάς...
και μου ψυθιρίζεις...
Και εγώ ζαρώνω στην αγκαλιά σου...



Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Η καρδιά μου θα μαραθεί... Πάλι θα είμαι μόνη μου...


Η νύχτα..
Το μυαλό μου...
Η αγκαλιά...
Εσύ..
Εγώ...
και η απόσταση που μας χωρίζει...
Ψίθυροι μέσα στη νύχτα...
Σε ψάχνω ... μα δε σε βρίσκω...
Σε ψάχνω μες στο χάδι,
στη νύχτα του πάθους...
Το φεγγάρι κοιμάται στον ορίζοντα...
εκεί όπου θα εμφανιστεί ο ήλιος...
Η καρδιά μου θα μαραθεί...
Η φωνή μου θα σε καλέσει πάλι.. και,
πάλι θα είμαι μόνη μου...
black_thoughts_by_saligia.jpg

Τρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου