Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΧΑΡΑ

Άγγελος ειναι...


Άγγελος είναι
το χαμόγελο ενός παιδιού...

Άγγελος είναι
η ψυχή τ΄ ουρανού ...

Άγγελος είναι
ένα τραγούδι γλυκό ...

Άγγελος είναι
ένα χάδι τρυφερό ...

Άγγελος είναι
ένα ζεστό φιλί ...

Άγγελος είναι
μια καρδιά ανοιχτή...

Άγγελος είναι
ένα φιλί στο μέτωπο...

Άγγελος είναι
μια ζεστή αγκαλιά...

Άγγελος είναι
κάποιος που σε προσέχει...

Άγγελος είναι
μια προσευχή από μένα για μένα..
Bluerose-glitter.jpg

Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2008

Το χάδι...



Ένα σου χάδι.Το δικό σου χάδι.
Tο χάδι έχει το νόημα της ανταλλαγής ενός μυστικού.
Αγγίζεις το χέρι, το πρόσωπο, τα μαλλιά. Το χάδι .
Τόσα συναισθήματα και άλλα τόσα μέσα σε μια κίνηση ... Το χάδι ειναι έκφραση.
Αντικαθιστά όμως πάντα τις λέξεις; "Φτάνει ένα χάδι, να φωτίσει το σκοτάδι..."
"Αχ... πως πονάει ενα χάδι μου λες..."
«... της αγάπης σου τα χάδια θα τελειώσουν τη ζωή μου ...»
«...γίνε αγάπη, γίνε χάδι τρυφερό ...»
«...Η μουσική, το χάδι στο κορμί σου Δέρμα για δρέψιμο χαδιού. Το χάδι σου στο δέρμα σου και στο δικό μου δέρμα το χάδι σου στο χάδι μου τα χάδια αλλωνών που ανιχνεύεις στα δικά μου ...»
Τα διψασμένα χάδια. Μα το δικό σου χέρι είναι άδειο, δεν έχει ιδέα τι σημαίνει χάδι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου