Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Αθέατος σφυγμός

Αθέατος σφυγμός

2/11/2007 20:10 | 8 σχόλια

αθέατος σφυγμός.jpgΠαρούσα ερημιά θέλω
να αποφύγω τη συντροφιά σου
απόψε το βράδυ,
το απατηλό σου αγκάλιασμα
την ώρα που αποδράω
για να συναντήσω
τον άλλον μου εαυτό
που περιφέρεται αθέατος
κάπου στον ποθητό σπασμό σου,
την βέβηλη ανάσα μου
που ανεμίζει εξόριστη
σαν τρύπιο φλάμπουρο ελευθερίας
στον άγριο άνεμο
και βάναυσα εκπνέεται
στα διψασμένα χείλη σου


Μετάγγιση έρωτα
με τις σημαίες μεσίστιες
πάνω στο μωβ στόμα μου
εξερεύνηση ανήθικων συνόρων
στο φλεγόμενο κορμί μου,
εξαγνισμός λευκής σάρκας
μέσα σε άνομες ανάσες,
σε καταδικασμένες φωτιές
σε πινελιές κόλασης.
Οδύνης ερημιά ή ηδονής όαση?
Δεν με νοιάζει, δεν με ενδιαφέρει
τι θα ψιθυρίσουν
τα φυλλώματα της μέρας!
Μια ανισόρροπη γραμμή είμαι
στα κενά της τετράδια!
Θα χαθώ μέσα στις βλάσφημες πτυχές
μιας πολύβουης νύχτας!
Ναι! Στα βλέφαρα σου
κόκκινο όνειρο θα με μεταγγίσω


_ Τάκης Τσαντήλας - Μαρία Ροδοπούλου _

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου